środa, 30 maja 2012

Chora;/

` Człowiek może i uczy się na błędach, ale jeśli kocha to wciąż popełnia jeden i ten sam- ufa, choć już tyle razy się zawiódł.

Zwariuję zaraz... Angina mnie dopadła i siedzę w domu, kompletnie nie mam nic do roboty, nudzi mi się i do głowy dostaję. Usnąć nie usnę, bo przespałam cały dzień prawie. Rano tylko byłam poprawiać matematykę i u lekarza. W dodatku choroba musiała mnie dopaść, kiedy są ostatnie dni na poprawę ocen, a ja muszę zdać tą klasę, już niewiem co robić. Nie wytrzymam więcej niż jeden cały dzień w domu. Jestem mega wkurzona ;/ Zawsze jak siedzę sama w domu, nudząc się po głowie latają mi jakieś depresyjne myśli i wyciągam z życia to co najgorsze. Niewiem czy ja jestem jakaś dziwna czy każdy tak ma. Wyszłabym gdzieś aby na pół godz, ale jak na złość nie mam z kim. Mam 3 koty, psa nie mam, a by się przydał czasem. Ehh kończę, bo nie ma o czym pisać prócz marudzenia na taki okropny dzień. Pozdrawiam;*

3 komentarze:

  1. Tak, miałam 17 lat jak zaczęliśmy być razem. ;)

    Kochana to kuruj się z tej anginy ! Każdy ma czasem takiego doła, ale głowa do góry , wszystko się ułoży na pewno:)

    OdpowiedzUsuń
  2. A no i jeszcze miałam pisac, że chyba rzeczywiście mamy sporo wspólnego, bo ja też się w sierpniu urodziłam hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To dużo zdrowia życzę. Choroba to nic przyjemnego, ale lepiej teraz niż potem przy Maleństwie
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń