piątek, 18 maja 2012

Córcia?:)


` Jest taki moment, w którym zaczynasz widzieć trochę inne rzeczy, trochę więcej...

Przeniosłam się tu gdyż na onecie nie ma sensu dalej prowadzić bloga. Za te błędy chyba nikt się nie weźmie. To mój pierwszy blog na tym serwisie, mam nadzieję, że uda mi się jakoś na nowo wszystko poogarniać:) 

***
 A więc byłam wczoraj u lekarza tak jak miałam i w końcu z wizyty jestem zadowolona. Jednak lepiej iść prywatnie. 
Prawdopodobnie będę mieć córeczkę ! :) Cieszę się. Do końca nie byłam zdecydowana co bym wolała, zawsze chciałam synka, potem myślałam o córeczce no i miałam teraz niespodziankę. Pani doktor robiąc USG, nie pokazała dzidzi na szybko, byle tylko, ale wszystko po kolei kilka razy pokazywała: kręgosłup, główkę, serduszko, nóżki (nimi maleństwo wymachiwało jak szalone), rączki... Jak to powiedziała: "jakie idealne dziecko, wszystko ma na miejscu:)". Fakt jest idealne. A tatuś też był na USG i wszystko widział:) Jestem przeszczęśliwa! Teraz przede mną szereg badań, w przyszłym tygodniu może pójdę no i muszę kupić jakieś witaminki. 
Na dzisiaj kończę. Pozdrawiam ! ;*      

2 komentarze:

  1. Gratuluję córeczki :) My dla synka mamy imię Tymon.
    Widzisz ja się przeniosłam z blogspota na onet, a Ty na odwrót. Ale denerwuje mnie na onecie, że co chwilę jakies błędy wyskakują, tam tam zawsze jest ??
    Pozdrawiam :)nasz-tymek.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje :) Och jakie to były piękne chwile, pierwsze USG, bicie serduszka, tego nie da się opisać. POzdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń