poniedziałek, 28 maja 2012

Nadzieja;)


` Świat to wielki znak zapytania.. Ja nie chcę odpowiedzi, wolę się czasem zastanawiać..


Witam:) 
Strasznie szaro zrobiło się za oknami szkoły, w której siedzę i się nudzę. Już chcę kończyć edukację zaocznie, a czas w tygodniu poświęcać dzidzi:) Cieszę się, że moje życie niedługo ulegnie zmianie i to na lepsze. 
Pojawiła się opcja, że może będziemy mieszkać na osiedlu na którym mieszkam obecnie, tylko w innym bloku... Byłoby super, nie powiem. Nie chodzi tu tylko o przywiązanie do danego miejsca, przyjaciół czy rodziców blisko, ale o to, że są tu wiele lepsze warunki życia dla nas i dziecka. W dodatku blisko do centrum miasta, centrum handlowego, wielu supermarketów, parku.. Ja widzę same plusy:) Obecnie to mieszkanie jest moim największym marzeniem. Pożyjemy zobaczymy co będzie, do narodzin teoretycznie jeszcze sporo czasu zostało.. Choć w sumie sporo do pierwszego ujrzenia i przytulenia Liwki, ale malutko, żeby zdążyć wszystko poukładać.
Planuję na dniach zrobić zdjęcia brzucha, bo w końcu zapomnę o tym i nie będę miała pamiątki jak rósł sobie apartament Liwuni.. 

Pozdrawiam wszystkich!;*   

7 komentarzy:

  1. Witaj,
    Trafiłam tu przeglądając blogi i komentarze u innych przyszłych lub już obecnych mam :) Jak widzę jesteśmy w podobnym wieku ( ja w czerwcu skończę lat 20) więc pomyślałam, że warto się odezwać i złapać jakiś kontakt. My młode mamy musimy się trzymać razem :) Mój Maluszek, jest już ze mną na świecie od ponad pięciu tygodni:)
    Zapraszam do siebie jeśli masz ochotę www.na-trzech-etatach.mamapisze.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. O jak fajnie, czekam na zdjęcie domku Liwki w takim razie.:)
    Ja termin mam na 2 październik, a Ty ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Aaaa ja mam termin na 10 pazdziernik :))) tak ze dziewczyny trzymajmy sie razem :)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W październiku rodzą się fajne dzieci ;))) moja młodsza jest z października ;)))

      Usuń
  4. W pierwszej ciąży robiłam zdjęcia brzucha mniej więcej od czasu kiedy zaczął rosnąć, czyli od około połowy ciąży - raz w tygodniu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Co do witaminek, to biorę Prenatal Classic, dotąd brałam po 1 dziennie, ale wyniki badań mam ok więc gin zalecił mi brac teraz co drugi dzień. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. witaj;)

    ja też mieszkam na tym samym osiedlu tylko w innym bloku niż zanim poszłam "na swoje" - i same plusy widzę też wszędzie blisko i babcia na miejscu jak potrzeba pomocy, więc 3mam kciuki za mieszkanie;))

    rób zdjęć jak najwięcej potem będziesz miała fajną pamiątkę;) jak z tygodnia na tydzień rośnie mieszkanko dla maluszka. ja obie ciąże jak tylko się da "rejestruję tydzień po tygodniu i mam fajną pamiątkę z pierwszej ciąży i z drugiej.

    pozdrwiam i dużo zdrowia życzę;)

    OdpowiedzUsuń