poniedziałek, 11 lutego 2013

Odchudzanie - START !


Nie umiem się zmotywować do regularnego pisania bloga, próbuję po raz setny :D

Wracam do odchudzania i piszę oficjalnie to na blogu, bo daje mi to motywację !
Późno, bo już luty, lato coraz bliżej. Parę prób już miałam, ale no niestety, moja dawna silna wola ciągle na urlopie. Musi wrócić w końcu :D

Nie chce mi się pisać jaką mam wagę startową, nawet nie wiem dokładnie, bo waga zepsuta.. Może i lepiej ;) ale waga docelowa to 50 kg, albo najlepiej 4 z przodu. Dwa lata temu prawie mi się udało - było najmniej niecałe 52. 
 Dłuuuga droga przede mną.......

***


Moja mała Liwcia ma się dobrze, wczoraj skończyła już 4 miesiące ;o Leci ten czas leci... 
Bardzo ruchliwe dziecko;D i niedużo śpi, ale dużo je hehe. Narazie tylko mleko, nic innego nie chce, musi się przyzwyczaić. Waży prawie 6kg;*

  Liwka przed wyjazdem na wigilię:)

tu w pierwszy dzień świąt. 

Nowszych zdjęć nie mam jeszcze wrzuconych na komputer...

3 komentarze:

  1. Mam nadzieję, że uda ci się zagościć na dłużej :)
    Córeczkę masz śliczną.
    Co do odchudzania... Moim zdanie niepotrzebnie się tak spieszysz. Ja schudłam po ciąży bez żadnych diet, jedząc co chcę. I powiem ci, że waga pokazała nawet mniej niż wcześniej. Ale to długo trwa. Za to później nie a obaw przed jo-jo ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. W takim razie wytrwałości życzę :) I w pisaniu bloga i w odchudzaniu ;)

    Liwcia jest przesłodka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W takim razie powodzenia w odchudzaniu ;)

    Zapraszam do mnie :
    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń