piątek, 15 lutego 2013

Dzień piąty


` Gdybyś miał wszystko…
o czym byś marzył  ?


Dzień dobry (średnio)... Kiedy w końcu ujrzę słońce wstając rano? Ehh...
No nic czas na bilanse, o ile jeszcze dobrze pamiętam z ostatnich dwóch dni;D

*Środa*:
Śniadanie: Parę plastrów z ogórka zielonego i papryka. ( ok.70 kcal ) 
Obiad: Kubek barszczyku z jajkiem. ( ok. 120 kcal )
Obiad2: Pół miski zupy jarzynowej na wodzie. (ok. 200 kcal)

Potem niestety dziabłam trochę chlebka z masłem.. Jakoś mnie ciągnie do tego pieczywa ;P 
*No to razem jakieś 450 lub 500 kcal.*
Oczywiście po posiłkach czerwona herbata i między posiłkami woda:) 

*Czwartek*:
Śniadanie: Kromka ciemnego chlebka z bieluchem naturalnym i plaster szynki. ( ok. 200 kcal ) 
Śniadanio-obiad: jajko. ( 80 kcal )
Obiad: Zupa jarzynowa na wodzie ( ok. 200 kcal )
i o zgrozo sięgnęłam po plaster sera ;/ Muszę lubić takie kaloryczne rzeczy !? ( 110 kcal )

*Razem jakieś do 600 kcal.*


Po za tym trochę ruchu, spacerki, bieganie w miejscu, potańczenie przed lustrem ;) balsam antycelluitowy i wczoraj wypróbowałam nowego samoopalacza w balsamie, tani z rossmanna a efekty super ! Po jednej aplikacji efekty bardzo zadowalające ! A opalone wiadomo wygląda szczuplej:) 


***

A co u Liwusi.. Wczoraj rządziła do po 23 ;) Wydaje mi się i nie tylko mi, że symuluje kaszel, by zwrócić na siebie uwagę:P Wczoraj nagrałam filmik, ale muszę dopiero wrzucić na komputer:)
Byłyśmy też wczoraj na badaniu bioderek i wszystko w porządku, trzeba zakupić chustę do noszenia :) *Ma ktoś jakieś polecić ?*

4 komentarze:

  1. heh to ja bym musiała urodzić się czarna, żeby był efekt szczuplejszego wyglądu ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam chustę z Womaru- szare kwiaty, ale jak dla mnie trochę za ciepła i za mało elastyczna. Na pewno są lepsze. Co do karmienia piersią to pod koniec lutego będzie 2 lata. Jejku, jak Ty wytrzymujesz na tylu kaloriach? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Musisz mieć bardzo silną wolę, że wytrzymujesz na tak małej ilości kalorii. Ale czy nie obawiasz się skutków ubocznych?

    Jaki stosowałaś ten samoopalacz:)? Bo szukam czegoś co da dobre efekty jak najszybciej i nie sprawi że będę łaciata;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rany, dziewczyno, opamiętaj się! Masz pojęcie czym skutkuje tak niskokaloryczna dieta? A co jak zasłabniesz podnosząc dziecko?
    Jedyną słuszną drogą do odchudzania się jest jedzenie i ćwiczenie. Wyniszczysz sobie organizm i metabolizm taką dietą.
    Nie mówiąc o tym, że Twój cel brzmiący 52kg przy Twoim wzroście nie jest zdrowy.

    Jesteś matką, bądź odpowiedzialna. Jaki wzór będzie miała Twoja córka?

    OdpowiedzUsuń