wtorek, 26 marca 2013

Jestem^^

`Spójrz mi na ręce, gdy przyjdę nocą
i weź moje serce na chwile bym odpoczął..
Chcę żebyś poczuł się jak ja przez chwilę
nie na długo, bo się jeszcze zabijesz
...

Ehh długa przerwa znów, ale mam zepsuty komputer u mojego, a w domu rzadko bywałam teraz bo remont był no i cóż stało się. Stało się, bo bez bloga mam słabą motywację, bez zapisek, czytania innych blogów dieta mi zupełnie nie idzie;/ Ale schudłam 2-3kg ;P Zawsze coś. Zakupiłam takie popularne suplementy diety jak Linea detox, Asystor slim i Hydrominum. Nie dlatego, że jakoś super wierzę w ich działanie, ale tak że niby biorę to dieta musi być;d a nóż coś pomogą, przyśpieszą.. 

***

Co u Liwci, rośnie strasznie, przegrzebałam regał z ubrankami i tyle rzeczy znalazłam co Liwka miała raz albo wcale i już są za małe.. Trzeba zrobić znowu zapasik, bo już prawie nie mam w co ją ubierać;) a obok moje słoneczko z niecały miesiąc temu:)

   
Buziaki !;****

3 komentarze:

  1. Gdybym nie zapisywała na blogu, o ćwiczeniach, to tez bym pewnie w nich nie wytrwała.

    Zdjęcie jest cudne! Piękna jest Liwcia ;*

    OdpowiedzUsuń